Interim Menedzsment

Ez a blog az interim menedzsmentről szól. Arról a menedzsment eszközről, amit vállalatvezetőknek, tulajdonosoknak, HR vezetőknek és általában a vezetőknek érdemes és hasznos ismerni. A viszonylag könnyed, munka és ebéd közben is könnyen olvasható blog bejegyzések impulzusokat adhatnak nemcsak nekik, hanem gyakorló és leendő interim menedzsereknek.Szó lesz arról is, hogy mik ennek a piacnak az aktualitásai itthon és a nagyvilágban. Ugyanakkor tágabb értelemben az üzleti életről, szervezetekről, vállalatokról és döntéshozókról is mesél e blog írója, aki a menedzsment guruk gondolatait is becsempészi a sorok közé. A blogon elhelyezett írások az Interim Menedzser Akadémia Kft. szellemi tulajdona, azok bármilyen formában történő továbbközlése csak és kizárólag az Interim Menedzser Akadémia Kft. írásos engedélyével lehetséges!

Hirdetés

Címkék

2011 (1) akadémia (1) alázat (1) archetípus (1) arrogancia (1) athéné (1) barabási albert lászló (2) baracskai zoltán (1) bennragadás (1) bizalom (5) bizonytalanság (1) biztonság (1) bolha (3) career break (1) change management (1) charles handy (4) coach (4) családi (1) csíkszentmihályi mihály (1) daniel pink (1) díjazás (1) elefánt (3) életmód (1) elmélete (1) érettség (1) értelmes élet (1) érzelmek (1) érzelmi intelligencia (2) etika (4) etikus viselkedés (3) everest (1) felelősség (1) felelősségvállalás (1) flow (1) fukuyama (3) gladwell (1) goldenblog (3) goleman (1) gyakorlás (1) hálózatok (1) hammel&hochreiter (3) harvard business school (1) hatlépésnyi (1) heller ágnes (1) hiány menedzsment (1) hitelesség (1) interim (3) interim (1) interim menedzser (30) interim menedzser akadémia (7) interim menedzsment (20) interim menedzsment szolgáltató (3) interkulturális kommunikáció (1) iskola (1) jacques reijniers (3) karizmatikus (1) karizmatikus (1) karrier (4) képzés (6) kipróbálás (1) kiszámíthatóság (1) klein sándor (1) kompetencia (1) konferencia (2) korrupció (1) kotter (1) közösségtudatosság (1) közszféra (1) krízis (1) kultúra (1) like (1) lojalitás (1) luis urzúa (1) malcolm (1) mba (1) menedzser (1) menedzsment (1) menedzsment eszköz (1) mérő lászló (1) mestermunka (1) midlife crisis (1) milgram (1) monozukuri (1) mount (1) nagy (1) narratíva (2) nitin nohria (1) nyenrode (2) oktatás (1) önfoglalkoztató (1) önismeret (1) profi (1) projekt (1) racionalitás (1) rugalmasság (1) shakespeare (1) siker (1) sorscsapás (1) steve jobs (1) storytelling (1) stratégia (1) supply chain (1) szakdolgozat (1) szerencse (1) szolgáltatás (1) tanulás (1) tanulságok (1) társadalmi szerepvállalás (1) társadalmi tőke (2) távolság (1) tímea (1) történetmesélés (1) történetmondás (1) túlképzett (1) újrakezdés (1) üzleti egyetem (1) üzleti etika (1) üzleti iskola (3) választás (1) vállalkozás (1) vállalkozások (1) válság (1) válságmenedzsment (1) válság menedzsment (1) változás menedzsment (1) vekerdy tamás (1) velencei jolán (1) vezető (1) villanások (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • ___A___: Nagyon tetszik az írás, lehet látni hogy nemcsak öt elsütött mondat, hanem mindegyik mögött mély t... (2012.04.24. 16:15) Vállalati válságkezelési mítoszok
  • Zöldkör: Szia! Megoldódott ez a like-kérdés? Vadászom a válaszokat, de az én blogomat is érinti... Köszi!... (2011.12.20. 09:44) Eltűnt like-ok nyomában...
  • Magyari Éva: Kedves Blablax! Köszönöm a pozitív visszajelzést! Hát igen, nekem nagyon szívügyem az érzelmi inte... (2011.03.18. 09:34) Betegít a becsengetés
  • Lári: Az egyik kedves barátom így vigazstalt, amikor megszűnt a munkaköröm, hogy "semmi baj, csak kinyíl... (2011.02.17. 11:28) Újrakezdés
  • Birinéni: Bár ezeknek a fogalmaknak a pontos definícióját (már ha van olyan, és kizárólagosan érvényes nekik... (2010.08.30. 00:12) Biztonságos?

LÉGY GONOLATOLVASÓ!

2014.01.13. 16:50 Interim Team

Az ügyfelek java része nem csak a szakmai kvalitásaid alapján választ. A választás bizalom alapú és mint ilyen, komoly elvárásokat támaszt. Nem csak azt várja el az ügyfél amit mondunk vagy szerződésbe írunk, de elvárja mindazt, amit általánosságban elvárhatónak gondol. Sőt, sokszor minden olyat elvár ami kimondatlan gondolat.

Egyszerű példa:

Ordító ügyfél a telefonban, hogy valahol rossz adat szerepel.
Valóban, tény hogy a nevezett adat hibás. Az első, az azonnali javítás. A szolgáltató dolga a SZOLGÁLAT és nem a felelősség hárítás vagy a hibák megbízó orra alá való dörgölése. Fontos viszont az esetek dokumentálása, annak érdekében hogy a jövőben a hasonló esetek elkerülhetőek legyenek. Csak ezt követi, hogy vajon kinek a feladata ellenőrizni, hogy az adott adat változott-e vagy sem, illetve hogy az ügyfél milyen adatot szeretett volna közölni.

BIZTOS AZ ÜGYFÉL HÜLYE?

2014-future-blog.jpg


Az ilyen történetekből születik a "hülye ügyfél" megállapítás pedig ez messze nem hülyeség vagy értelmi probléma. Egyszerűen ÉRZELMI reakció. Kétségbeesés, csalódottság. Az első és legfontosabb, az ügyfél MEGNYUGTATÁSA, bizalmának visszaszerzése, a probléma elhárítása. Minden más csak ezek után. Egy hiba elkövetéséhez két ember kell. Az egyik elköveti, a másik hagyja.

PÉNZEM LEGYEN VAGY IGAZAM?

Csodálkozunk, hogy ott az a sok kutyaütő szolgáltató akikről olyan sok rosszat hallani. Rosszabb minőségben dolgoznak, lassabbak, mégis van ügyfelük. Egy dolgot viszont remekül tudnak. Bizalmat építeni és ügyfelet megtartani! Emberek vagyunk mi mind. Egy üzlet pedig ember és ember között köttetik első sorban, ritka az amikor cég és cég köt szerződést. Ha sikerül bizalmat építeni, akkor megjön az elismerés is. A profik képesek félretenni a büszkeségüket úgy, hogy végig az ügyfelet szolgálják. Elvégre a jól elvégzett munka legalább olyan jó referencia, mint egy ügyfél által mondott dicsérő szó.

DISZKRÉCIÓ ÉS DIPLOMÁCIA

Az ügynökségek és szolgáltató cégek külön jók abban, hogy bizonyos kényes kérdéseket még véletlenül sem említenek. Saját szótárral dolgoznak, nem használják azokat a szavakat, mint: nem, soha, hiba, probléma, válság... A struccpolitika és a tiltott szavak használata más. Vagányság, karakánság, "az IGAZSÁG" hangoztatása helyett a legfontosabb a mindenkori LEGGYORSABB megoldás.

Szólj hozzá!

Címkék: etika bizalom interim menedzser etikus viselkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://interim.blog.hu/api/trackback/id/tr595756598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.