Az élet sokszor ad témát és ihletet egy blog bejegyzéshez.A minap egy multinacionális cég benzinkútjánál tankoltam, és a benzinkutas nem azt tankolt, amit kértem, hanem egy másik fajta benzint, aminek történetesen magasabb az ára. Mindez fizetéskor derült ki (tankolásnál nem álltam az autó mellett, így nem láthattam). A benzinkutas azonnal elismerte a hibát, és elnézést kért. A pénztáros hölgy viszont nagyon „érdekesen” reagált. Közölte velem: „Úgyis ki kell fizetnie.” Fáradt voltam, késő volt, így nem álltam le erősködni. Annyit mondtam neki, hogy a cégnek rendelkeznie kellene ilyen esetekre valamilyen leszabályozott ügymenettel (nem ejtettem ki a számon, hogy multiéknál SOP-nek, azaz Standard Operating Procedure-nek hívjuk ezt), amivel az ilyen típusú hibát kezelik, illetve orvosolják. Erre ő gúnyos, lekicsinylő mosollyal az arcán: „Ugyan már, ennek a cégnek?” Számomra, aki vállalatokkal, menedzsmentekkel, cégvezetőkkel foglalkozom talán ez volt a legmegdöbbentőbb az egész történetben. Egy ügyfélnek lesajnálóan nyilatkozni a saját cégemről, a kenyéradó gazdámról. Hol itt a lojalitás?
A szuperhős lojalitása
2009.11.30. 14:14 Magyari Éva
2 komment
Címkék: lojalitás interim menedzser
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
konczpetya 2010.01.07. 09:54:02
Magyari Éva 2010.01.12. 09:57:19
Nagyon tetszik a "commitment to the commitment"! Érdemes megjegyezni.